Vukan i opozicija izgubili kompas

Ljuti opozicionar iz kamene Hercegovine kamenog je srca! Optužuje narod, zašto ne izlazi na ulicu radi poskupljenja električne energije!?Optužuje ga i da je uzeo 100 KM i sav sretan konstatuje da je sad došao red da to vrati! Sretan je opozicionar što je električna energija poskupila,sretan je i što narod ćuti,reče njemu nije skupa,ima dobra primanja,kao poslanik,a i od pisanja zarađuje! Zaboravlja opozicionar da je 260 hiljada ljudi reklo ne ovoj vlasti,da je 30 hiljada dalo glas lično njemu da bi se borio za njih u NSRS! Dao mu povjerenje, da se bori za njihova prava,a ne da ima dobra primanja! Taj narod nije kupljen,i ako je uzeo neki novac,uzeo ga je zato što mu pripada! Ali glas nije prodao,glasao je za Pravdu i Red! Glasao je da se institucionalno za njih poslanici bore,da oni izađu i povedu narod! Da štrajkuju glađu,da leže na ulici,a ne da dobra primanja imaju! "Moj" Vukane,i ja sam ti dao glas,nisam dao da bi me izdajnikom nazivao,najlakše je galamiti,uperiti prst u nekoga! Nisam jedini,30 hiljada ti je dalo glas,ne samo tebi, 260 hiljada je reklo NE Dodiku!! Nisi jedini,komplet opozicija je takva! Uz tebe i sve poslanike,vladajućih,opozicionih,ogroman je broj ljudi koji su naslonjeni na budžet,uglavnom familijarno! Ni njima nije skupa struja,platiće je! Platiću je i ja,svi mi,oni koji ne mogu otići će odavde,zaradiće da struju plate,a time i tvoj i dobar život ostalih budžetlija! Penzioneri sa malim primanjima,socijalno ugroženi će teško,oni su naša briga! Briga jačeg prema slabijem,odgovorno društvo! Čak i da nisu glasali za tebe,ostale iz opozicije, kao odgovorni morate imati obavezu prema njima! Šta bi bilo da ste "vlast" pustili bi da umru ako nisu glasali za vas! Nije čudo što Dodik vlada,vladaće dok je vas takvih! Narod bira,bojim se da nema puno izbora! Da plati porez državi i ćuti!!! Ipak elektirična energija nije skupa,veća cijena je gubljenje vremena na političare! I sam to radim,ali odavno je ovdje mulj,blato i ko se u njemu snađe živjeće! Ko jamio,jamio je! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Savo Manojlović iz Zvornika oslobođen za ratni zločin u Ilijašu

Tuče li nam policija djecu

Policajac bacio bombu u dvorište porodične kuće