Blogerka, inspektor poreski,cijela familija u Poreskoj

Najpoznatija blogerka i influserka Maja Tomić iz Zvornika je ujedno i inspektor Poreske Uprave RS! Po mom mišljenu najbolja, kaznila Branu Grujića radi neizdatog računa za kiflu - 4 hiljade KM! Ćutao sam! Neki dan kaznila cvjećaru Maja iz Vlasenice uz kolegu Ristića sa 4 hiljade KM ,radi toga što kupac nije imao račun ispred radnje!! Najbolji!! Par puta sam pisao o nepotizmu od strane Božovića,zet gitarista,dvije ćerke zaposlene,tata godinama šef. Zet naslijedio tatu.Postao počasni kod Dodika!  Imao sam neprijatnosti,opet ću ih imati!! Uglavnom kada ljudi budu kažnjeni,traže izgovore,i u ovom slučaju! Kažu,porodica Božović ima imperiju u ugostiteljstvu,računa nigdje,a bašta na graničnom prelazu,nije jedina nelegalna koja ugrožava građane! Pa i što će im kada je poreska njihova!!! Nisu jedini,pišaj po sirotinji!! Imajte izvještaj inspektori!! Velike ne dirajte!!! Kako litvanci ostadoše dužni toliki novac... ko ih kontrolisao!! Za Branu Grujića mi nije jasno,ko bi Nasera kaznio radi 100 bikova!! ? Znamo ko je godinama ovlašten za izvoz mesa u Tursku!! Jasno mi je za cvjećaru! Ko ste vi iz male Vlasenice, da moje ime MAJA  na društvenim mrežama koristite! My Beauty korner.ba. Maja Tomić,jedna od dvije zaposlene ćerke i zeta,na Facebook vodi stranicu sa 27 hiljada pratilaca!Ima pravo! Greska vam je moji vlaseničani sto ste pogresno ime cvjećari dali! A veliki neka još kradu!!  

Коментари

Популарни постови са овог блога

Savo Manojlović iz Zvornika oslobođen za ratni zločin u Ilijašu

Tuče li nam policija djecu

Policajac bacio bombu u dvorište porodične kuće