Policijska potjera za Danijelom Dragičevićem,šefom kabineta Dodika

Prije nekoliko dana na ulazu u Zvornik ,vozač golfa 8 obilazio je kolonu automobila kod semafora i prošao na crveno! Odmah je prijavljeno policiji! Po prijavi,policija kreće u potragu za vozačem! Zaustavljaju ga,ali nisu očekivali izgleda ko je vozač!! Kada im se predstavio sam,nazvao je telefonom nekoga i kazne prema mojim informacijama nije bilo! Dugo sam razmiljao da li da napišem,svi mi nekada očekujemo da nam policija oprosti! Da li smo svi isti pred zakonom ne znam!! Svakako motiv je da upoznam policiju, da znaju da šef vozi drugo auto i da ga ne zaustavljaju! Svi mi možemo napraviti grešku,pa i Danijel Dragičević,ali kao šef kabineta Dodika ne bi trebao!!! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Savo Manojlović iz Zvornika oslobođen za ratni zločin u Ilijašu

Tuče li nam policija djecu

Policajac bacio bombu u dvorište porodične kuće