Da li je muški,ženu udariti

Grad Zvornik,postao je nebezbjedna sredina! Autor-ovog teksta, Radiša Kandić  ,odlučio je javno progovoriti! Radim u informisanju 26 godina! Bilo je budala,ubijali,tukli i ljude invalidima ostavljali! Jedan od njih je poslanik NSRS sad! Ne dao Bog, ta vremena da se vrate! Ova nova vremena-učila djeca od nasilnika,pa se pravno brane! Kriju se iza institucija! Koriste neznanje,običnih srpskih ponosnih seljaka ,koji su stvorili RS! Ja sam seljak,možda više ponosan!! Srbin,možda pogrešno vaspitan! Mislio da su Srbi nebeski narod,narod pravednika! Kroz posao kojim se bavim, uočio sve nedostatke društva! Radio,mislio možda griješim,svako svoju stranu priča! Nisam znao šta je istina! Odlučio,ajde budem ponizan,ja istrpim sistem! Da osjetim kako funkcioniše! Udario na najbliže svoje,kradu,otimaju!!! Vole srpski narod,  samo radi svojih interesa! Moj interes je taj,neće me biti,hoće mog djeteta! Šta mu ostavljam!!! Ovakvu RS!!! Ipak neću,zato pišem! Boriću se da je ostavim bolju,perspektivniju,napredniju! Radi mog djeteta. Nemam ni jedno državljanstvo,sem onog - izdao MUP RS! Bosna je moja zemlja! U toj mojoj zemlji,veća prava imaju kriminalci,nego seljaci!! Kriminalci je uzeli,vladaju,seljaci ginuli! I dan danas ginu,plaćaju porez,struju ,ma sve račune! Kriminalcima tendere namještaju! Kriminalci,našu djecu ubijaju,kriju se,iza sistema! Sistema pogrešnih vrijednosti! Osjetio sam ga,pravno,od učenika poslanika,ne radi njega, nego sebe!!! Doživjeo sam prijetnje,ucjene,i fizičke napade! Trpio,prećutao,pognute glave!! Budi ponizan,da naučiš ono ,u šta si sumnjao! U pravedan srpski narod! U RS!! Naučio!!! Nema dalje,ponizan bio,da doživim,da me žensko udara!!! Poštovao i vjerovao i dalje,da je zakon isti za sve!! Bio Srbin,Musliman- Bošnjak,ma migrant!! Nije,naučio!!! Dovoljno! Momci,sem srpskih seljaka,mač je u mojim rukama!!! Mač inspiracije,mač pisanja!! Ne mogu da vjerujem,da tražite od mene,da pišem protiv Alumine kako posao za par kamiona ne da! Kad su dali prije par godina,jer ste prijetili samnom,ja pisao sad  ,o srpskom seljaku,mala cijena! Ne mogu da vjerujem,da "Tema"plaši policajce gdje će ko raditi u PS Zvornik!  Da on odlučuje,o napredovanju policijskih službenika!!! Ipak odlučuje! Shvatio sam,vuk,ima suprugu koja je Goricu glumila,on odlučuje!! Ako već odlučujete,bar recite! Muški bi bilo! Muško nikad slabijeg ne udara! Mada ,nemate vi tu čast!!! Ljigavci, krijete se!!! Mislite da je materijalno bogatstvo!! Zajebavaču se sa vama još dugo!!! Samo,dno sam dotakao vas radi!!! Da budem siguran,da seljak mora ponosan biti!!! Seljak,koji vama,platu daje,ugled ne može, izgubili ste ga!! Boriće se ovaj seljak protiv vas! Jedan,dovoljan!!! Ima interes,budućnost!! Koliko vas ima stanove po Srbiji,inostranstvu!!! Koliko srpski seljak!!!?  Imam,svaki stan,imaću i ostale!!! Zlo ste mog naroda!!! Nije muški žensko tući!!! Ako odlučite,javite slobodno da ste žene,neću,ne mogu na slabijeg nikad!! Tako naučen!! Do vas je! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Savo Manojlović iz Zvornika oslobođen za ratni zločin u Ilijašu

Tuče li nam policija djecu

Policajac bacio bombu u dvorište porodične kuće